loading...
☠ ...بیراهه ☠ Roga ☠
دانیال بازدید : 138 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

یـــه شـــب تـــا دیــر وقـــت مـــهــمــون داشـــتـــیــم
ایـــنـــقــد قــربــون صــدقـــه قـــیــافــه و چــشــو و دمــاغــمــون
رفــتـــن ، اول صـــبــح کـــه از خــواب پــاشــدم لـــیــوان آب تــو دســـتم
تــرکــیــد شـــد هــزار تــیــکه ( دســتـــم تــیــکــه تـــیــکــه شـــد)....
جــــلـــل خــــالـــق،چـــــشـــای بــعــضــیـــا شـــور نــیـــســت دریــاچــه نــمــکــه...

.

.

.

مردم ایران الان این شکلین
یه دلم میگه بخر بخر " گرون میشه " یه دلم میگه نخر نخر " ارزون میشه "

.

.

.

یه وقتایی هم اینقدر به آدم میگن تو باید محکم باشی تو باید محکم باشی
که احساس میخ طویلگی به آدم دست میده!!!!!!!!

.

.

.

درسته ما دوران مشروطه نبودیم ،
اما حالا خودمان رقمش زدیم
جمعی از دانشجویان بعد از مشروطیت نیم سال92-91

.

.

.

سازمان هوا شناسی اعلام کرد از فردا موج جدید از تعطیلات وارد کشور خواهدشد!!!

.

.

.

محاله ایرانی باشی و این جمله رو نشنیده باشی :
“حوله کجاست ؟”

.

.

.

دیشب خیر سرمون هوس تن ماهی کردم !
رفتم خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی باشه با این قیمت :|

.

.

.

بنظر من؛وقتی گوشی رو سایلنته...
خودش باید شعور داشته باشه؛گــــــــم نشه..

.

.

.

اگه پولدار بودم دیگه هیچ وقت نمیگفتم اگه پولدار بودم !

.

.

.

درسته خوش تیپ و خوشگل نیستم ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !

.

.

.

کسی میدونه ترکیبات قرص خواب آور و کتابای درسی چه ارتباطی به هم دارن؟!؟!
آخه من هر وقت کتابامو میذارم جلوم خوابم میگیره!!

.

.

.

این دخترای کم سن و سالی که تا ساعت 12 ،1 شب
تو خیابون دور دور میکنن ..
به مامان باباهاشون چی میگن ؟
بیان مارم در جریان بذارن ..
ما که هم سن اونا بودیم بهانه هانمون
تا ساعت 7...8 کاربرد داشت :-|

.

.

.

فیزیک خیلی آسونتر میشد، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود.

.

.

.

اینطوری که پیش میره فکر کنم آخر سریال " زمانه " فقط فیلمبردار میمونه!!!!!!!!!

.

.

.

یه چیزی بگم همه با هم گریه کنیم ………….!!!!!!!!!
.
خونه تکونی نزدیکه!

.

.

.

تا حالا دقت کردین چـرا به لوک میگن خوش شانس ؟.
چون همیـشه فانتزیاش به حقیقت تبدیل میشنو تـو افق محـو میـشه :)))))

.

.

.

خاطرات تلخ آزارم ميدادند...
آنها را به شركت glx سپردم...
به راحتي از ذهنم بيرون آمدند و راحت شدم !!!

.

.

.

یه دوست دخترم نداریم واسمون این ولنتاینی یه خری ... خرسی ... جک و جونوری بخره هدیه بدیمش به اون یکی دوست دخترمون! :-|

.

.

.

کیا یادشون میاد داخل دوران افتضاحی (ابتدایی) میگفتن برا خودتون کادو بیارین بعد سر صف بهمون میدادن و ما هم خر کیف م شدیم
هههعععععععععی

.

.

.

لوتی ترین sms سال 2013:
خیلی دلاری سالار!
ریالتیم به مولا

.

.

.

مغز ادم هم عجب جونوریه!یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته!!!

.

.

.

امروز سر کلاس ریاضی بودیم معلمه داشت درس میداد.منم تو حس بودم و داشتم اهنگ گوش میدادم.
تو اوج اهنگ بودم و تو چشمه معلممون ذل زده بودم که یکهو نگاش تو نگام بود و یک چیزی گفت.
دوستم زد به بازوم.منم  هدفون رو در اوردم
.بازم نشنیدم چی گفت اخه صدای اون یکی هدفون خیلی بلند بود
به معلممون گفتم خانم یک لحظه صبر کنین استپ کنم اینجوری نمیشه انگار...
یکهو کلاس رفت رو هوا...
خدا کنه این ترم نندازم.
دمش گرم امارمو نداد دفتر

.

.

.

آرزوی یک جوان:
اگه من یه پرایـــــــــد داشتم
چی میــــشد....
هعــــــی روزگار..!

.

.

.

دقت کردین سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه که تو زیاد میری اینترنت ؟؟؟

.

.

.

روزی شیخ چک میل همی کرد و به انگشت تدبیر اینترها همی زد و لکن صفحات یکی زپس دیگری رمیدند و به چنگ نامدند. شیخ را گفتند یا شیخ : فلسفه ی سرعت قلیل اینترنت چیست ؟

فرمود : اینترنت سگی است هار ! وگر سرعتش از حد برون شود بدود و پاچه مردم همی گیرد.

و مریدان نعره زدند و بر هوش شیخ احسنت همی گفتند

.

.

.

.پیام بازرگانی جدید شرکت مخابراتی ایران بووووووق :
دختره مادرش مرده داره زار زار گریه میکنه.
باباش میگه :دخترم چرا اینقدر گریه میکنی ؟
دختر : دلم برای مامان تنگ شده بابا :-(
بابا : پاشو برو تلفن رو بردار بیار با مادر صحبت کنیم !
دختر : مگه میشه بابا ؟؟ :-o
بابا : اره دخترم ایران بووووووووق حتی تو برزخ هم آنتن میده ! :-)
ایران بووووووق حامی اول خالی کردن جیب مردم در کشور !

.

.

.

«کودکان و دیوانگان حقیقت‌گو هستند»
مترادف فارسی: « حرف راست را از دیوانه باید شنید.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم لحظات خوشی را در سایت ما به سر ببرید . در صورت نیاز میتوانید از چت روم ما نیز که در قسمت پایین-راست سایت قرار دارد استفاده کنید . نظرات زیباتون رو از ما دریغ نکنید آدرس ما : http://roga.tk
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبسایت چیست؟
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 2,342
  • بازدید سال : 8,983
  • بازدید کلی : 205,100
  • کدهای اختصاصی

    Brahe

    تبلیغات
    فیلم های منتخب
    با کلیک بر روی فیلم های زیر از مشاهده آنها لذت ببرید

    لطفا نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمائید
    ارسال مطلب در سایت

    http://png.findicons.com/files/icons/1636/file_icons_vs_3/128/ttf.png

    اگر میخواهید در سایت ما سهیم باشید و نوشته های شما در سایت نمایش داده شود میتوانید به سایت مطلب ارسال کنید.

    ابتدا لازم است که در سایت عضو شوید که این کار از طریغ عضویت سریع انجام میشود .

    بعد از عضویت و وارد شدن به بخش کاربری منوی کاربری برای شما به نمایش در خواهد آمد

    در این منو موارد مورد نیاز شما وجود دارد از جمله ارسال مطلب که با وارد شدن به لینک ارسال مطلب به راحتی میتوانید مطلالبتان را نوشته و برای نمایش در سایت ارسال کنید(قبل از فشردن کلید ارسال یک کپی از متنتان بگیرید که در صورت عدم موفقیت در ارسال متن مطلب شما از بین نرود)